Juhan !

Fys,Fys,Mat,Mat,Sova,Sova,Skola,Skola,Dega,Dega,Fys,Fys !! :D

Det är så det ska va på en fredag, Har skittråkigt och är trött som fan efter all fys denna veckan men jag gillar det :D
Får kolla BB om 40 min och sen typ gå och lägga sig :( Jag kommer ju dock inte ihåg vad det var jag glämde skriva i inlägget igår men jag skriver ngt annat bra nu då va :D Kan kolla lite bilder och se om jag hittar ngt att skriva om :D
Här har vi han MANNEN,MYTEN,LEGENDEN Tony !!!!
Han är ju utan tvekan den största playern i hela kärra :D Han har brudar överallt, han pratar konstant i telefon med olika brudar från stockholm och andra ställen i världen ;) så tjejer vill ni ha en bit av denna läckra italienare/spanjor så får ni skynda er för han kommer inte vara på marknaden så länge.
Han gillar tjejor (ja jag vet att det stavas tjejer men tjejor låter coolare :D ) med snea hängbröst och gärna så ska dom sakna en eller flera tår, Det har han berättat för mig när vi gick på dagis :D
Så nu kommer jag att ha tråkigt fram till BB sp om det är ngn som läser det här nu så ställ gärna några frågor om livets mening eller vad fan somhelst, så jag kan ha ngt att göra :D stek,stek,pappa betalar !!
// The one and only Sven johan folke :D

Kommentarer
Postat av: Frida D

Vad vill du bli när du blir stor Johan??

2011-05-20 @ 21:39:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0