Johan :D

Nu är det så här dåva att det är flera tusentals som har sagt till mig att skriva om dom i denna bloggen för att de vill bli kända :D så jag täckte vara lite snäll och lotta ut en som jag ska skriva om :D Och lotten föll på en tjej från stockholm som heter Alina Bergstedt, Hon är ett stort fan och läser bloggen så fort hon får en ledig sekund :D Hon läser bloggen endast för att hon en gång i tiden såg min dansuppvisning som vi hade med balettakedemin uppe i stockholm, Sedan dess har hon varit besatt och kan inte sluta stalka mitt liv, Men det är lugnt för det är alltid kul att ha en stalker för då känner man sig uppskattad :D aja mer om denna tjejen då va :D
Längd - runt 143cm (Jag tror att hon får åka allt på liseberg)
Aa det var allt // jihan !! :D

Kommentarer
Postat av: alina

omg ba älskar dig johan du e såååå cool..

2011-05-18 @ 22:10:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0