Johan :|

Detta kommer bli ett enormt inlägg :D hoppas att ni orkar läsa hela och sedan kommentera :D
DAGENS TRÄNINGOUTFIT

Fattar inte varför ngn ville se detta men aja :D

Detta hade jag på mig på träningen dåva :D sprang 7.5 km och körde lite spänstövningar :D degigt
Aja och sen till det hära med Bloggfighten mot bloggilicios, jag säger bara att jag håller med bea till hondra procent :D och jag står för att jag sa att våran blogg är bättre :D Nu ska jag återigen lotta fram en av våra många läsare som jag skall skriva lite om :D och det blev......... (trumvirvel) Johanna Hellgren :D Det är åter igen en tjej från stockholm som jag träffade på i danmark :D det var ju lite lurigt ;) Nej men hon är också ett stort fan till bloggen och jag fick just precis nyss reda på att hon var hemligt kär i mig :O det är ju riktigt kul och få reda på :D Och hon vet ännu inte att jag dansar balett, vad händer när jag berättar det då :O då blir hon helt galet kär ;) hehe Ne men hon sa att jag var topp tre på alla personer hon träffat i sitt liv :DDDDD då blir man ju bara helt galet glad och uppskattad :D Det betyder att hon är en riktigt smart tjej som har förstått hur underbar jag är :D om det bara fanns mer som smarta tjejer i världen... hehe :D Ne men nu orkar jag inte skriva mer:D jag vet att det är mpnga som har suttit och uppdaterat sidan hela dagen med hög förväntan, och nu är inlägget äntligen uppe :O Såg BB nyss, det var bra
Nu ska jag sova ;) <3333 älskar att sova
Och BEA jag hoppas på att jag år en mysig kram imorgon :D
// Johan !! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0