Jihan

Tjena !! Vi har ett äkta fan (engelska) här å bloggen och det är adam!! han har pushat att vi ska göra inlägg när vi har varit dåliga på att uppdatera och kommenterat... eller iaf kommenterat Beas inlägg :D hehe L to the Ö to the S :D eller ne nu sla vi inte vara sånna :D Jag ska inte lägga mig i :) här har vi en liten bild också på hur ett äkta fan beter sig :D
Bra adam !!
Aja det skulle komma bilder på mitt städade rum men jag orkade inte städa klart så det blevinte så :( Men vi kan ju köra en dagen outfit så ni vet vad jag hade på mig idag :D För er som vill bli degare så är det bara att se och lära :D
c
Första gången jag har på mig ett linne :D märkte att det var ytterst skönt och degigt så det ska jag fortsätta med :D Ett par sjukt goa och mysiga pyamasbrallor och en vanlig skön hoodtröja :DD En äkta Degarklädsel !!h
Och sen pricken över i:et ett par varma dun-toffler :DDD LOVE IT !! Sen nu kommer bara lite random bilder som jag hade på min mobil :D
Ett äkta JB fan !!!
Ett stycke handbollsknä :D
Det var allt för idag :D Nu kommer så sjukt mkt bra på tv så man vet ju inte vad man ska kolla på :D BB, Ishockey VM final med sverige, Mästarnas mästare, och såklart how i met your mother och andra fina program :D så får fundera på vad jag skall kolla på :D 
Hejsvejs !! // JOHAN (KING)

Kommentarer
Postat av: vera

mysig outfit haha :D

2011-05-15 @ 21:23:18
Postat av: Jihan

Nått så ofantligt mysig :D

2011-05-15 @ 21:41:06
Postat av: Adam

Hahaha, jag säger ju det.. Bästa bloggen!

2011-05-15 @ 23:20:47
Postat av: sara

sjukt stylish outfit!

2011-05-16 @ 17:16:57
URL: http://sarahillstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0