Jihan här igen :D

Kvart kvar till BB sp jag frågade runt lite vad jag skulle göra ett inlägg om :D Av ngn konstig anledning så fragade jag Hanif han skrev helt seriöst såhär :D "min 8-pack" Gillar svenskan och gillar den enorma krydden han slängde in :D 
Sen Så fick jag ju en fråga från Frida som lyder "Vad vill du bli när du blir stor Johan??" En bra fråga, och svaret är att den största drömemn skulle ju vara att bli balettdansare men jag vet inte om jag vågar satsa på det :/ Orkar inte svara så utförligt på den frågan nu faktiskt :D 
jag har mkt som pågår just nu, Sms kommer in som bilar i en tunnel och sen så skriver massa folk till mig på facebook :D det är spnt man får ta när man är populär :D Ehh okej återigen så ska jag välja en random som har sagt att jag ska skriva om dom :D Det blir Juli havdal eller vafan hon heter, en helt random norsk som jag på något vis hade på skype :S (det var säkert illuminati som spelar ett litet spratt) MEn aja hon är Norsk hon gillar torsk och sen finns det inget mer och säga :D
Sen så skrev frida att hon ville att jag skulle skriva om henne så får la göra det :D
Frida Johannesson

Där är hon den ökände frida som inget vet vem hon är men för att vara snälla så säger dom aha hon :S
Fan nu börjar BB aja jag kör på ändå ;D
Om vi tar namnet frida då
F- Förfärligt dålig på att steka falukorv
R- Roligast i rätt sällskap (alltså med tråkiga personer)
I- i Tonys hjärta !!
D- Det funkar
A- aa det mena jag
En gång så var frida hemma hos mig på en rast ;D aa det var allt :D ne skoja bara, hon var hemma hos mig då ja och förut idag så såg jag en liten reva i min tapet, sp jag tog ett stadigt grepp och drog. Sen så såg jag uut såhär :ODODODODODDO Då var det så att hon hade Skrivit på min vägg "Johan när du ser detta så ska du kolla ut genom fönstret och kolal på ett stort träd" jag bah aha okej då :D På trädet stog J+F intingat av ett hjärta! :D man undrar ju hur man skall tolka det :S Aja jag orkar verkligen inte skriva mer nu.
Skall lägga upp en bild på en snugg sjådis sa bea också :D jag tar ju lätt keira knightley så som hon ser ut på denna bilden !! :D HELT GALET SNYGG !!
Jag kan inte tänka klart så vette fan vad jag har skrivit nu :D hoppas ni fattar :D
Nu kollar jag BB !!
// Jihan !

Kommentarer
Postat av: frida

hitta du det??? ....

2011-05-20 @ 23:09:05
URL: http://bloggilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0