Jihan

Okej då Lover, eftersom du tjatar så mkt så ska du få som du vill :D Här har ni min biffiga mage :D hehe
Fint !! :D Måste egentligen plugga nu men det går inte :( Jag är ju redo för att plugga, har ju liksom dragit på mig degkläderna och bakat kladdkaka men orkar inte plugga :D Seg dag som vanligt i skolan, Först var jag skittrött men sen bah BAM !! så var jag skitpigg på svenskan :D det är soft !! Som vanligt så var det degkläder i skolan idag :D gick tom lite längre och körde toffler ;) Fick reda på att det blir ett MVG i idrott också, det funkar ju !! Schtek nu tror jag fan att jag ska ta en tupplur :D 
HA D // Jihan !!

Kommentarer
Postat av: Aram

O herre jävlar vilken anabola mage!

Sjukaste biffen;)



Grattis till MVG:t

2011-05-18 @ 21:37:19
Postat av: Tove

jävlar vad biff du är johan helt sjukt !!!!!! DAMN

2011-05-19 @ 15:26:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0