Jihan

Deg som vanligt med att gå upp klockan kvart över elva :D två lektioner i skolan sen sänker man en kebabrulle 45 min innan första träningen efter uppehållet som dessutom är fys :D Det var sjukt jobbigt och det slutade med en spya efter fysen!! det är därför de kallar mig spyan :D Fast jag gillar fysen för det tog direkt på magen :D hehe efter en träning så har iaf ett 4-pack kommit tbx :) jag gillar det starkt :D egentligen så vill jag lägga upp en bild på min mage men jag känner att det är för mycket stylicsh :) men för att göra det lite mindre stylicsh så gör jag såhär :D om detta inlägg får mer än fem kommentarer så kommer en bild i nästa inlägg ;) men som tur är så har vi inte så många besökare så det kommer aldrig hända :D 
En bild på dengoda kebaben :D det var värt det även om konsekvenserna inte blev så roliga :D
Och ett meddelande till de andra i bestcrew förutom bea ni får bli bättre på att uppdatera :D då blir det roligare att läsa :D Annars byter vi snart namn till BeaandJohansdailylife.blogg.se :D
HA D // Jihan killen med 4-pack (än så länge) ;)
Sugen på ngt gott nu så det kan hända att jag gör en sådan här god kladdkaka :D Får se

Kommentarer
Postat av: Nr1

Nu har du en kommentar

2011-05-16 @ 21:55:46
Postat av: lllllllllover!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

FÖRST VILL JAG SÄGA ATT JAG ÄLSKAR ER BLOGG WOHO SÅ KUL OCH LÄSA OCH FÖR DET ANDRA ÄR JAG ANDRA KOMMENTAREN WOHO 3 KVAR TILL ATT VISA ÖLKAGGEN!!

2011-05-17 @ 15:13:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0