Seb



Namn: vad säger man? Sebastian, Mowgli, Sebbe?
Ålder:
16 vintrar
Ögonfärg: Bruna, tror jag
Hårfärg: Black biatch!
Styrka: Liten risodlare från thailand, måste vara en riktig styrka. Galen musiker, ge mig ett instrument så kör vi. Och nej johan ditt 2-pack kan man inte spela på.
Svaghet: Äter hela tiden. Bo med mig och ditt kylskåp kommer vara konstant tomt. Lat som bara den, sover hela dagarna. Sov 14.5 timmar i natt så.
Övrigt: Som brother-Jihan också nämnde är jag också singel. Kör på ba! Bring it
Ska snart göra designen till den här bloggen. När jag får ström i mitt hus.
Fem random fakta om mig:
1. Sjunger ballader i duschen. Galet högt.
2. Jag har stått på största scenen på europas största samba festival och nästan kissat ner mig. Sjukt nära.
3. Målar alltid en sk. tavla när jag brer mackor
4. Älskar sociala expriment, utmaningar, vadslagningar
5. Är sämst på att stava


Kommentarer
Postat av: Jihan

Ey vadå om jag kan spela på min mage som din styrka ?? och jo man kan spela på mitt 6-pack :D

2011-04-11 @ 19:59:53
Postat av: BEa

jag gillar att alla kommentaer är från oss själva...

2011-04-11 @ 20:02:27
Postat av: vera

svar till bea: tack<3 nejnej, tänk inte så, de är inte ditt fel!



grym blogg föresten :D

2011-04-11 @ 20:38:29
URL: http://reav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0