Jihan

Namn: Sven Johan Folke
Ålder: 15
Ögonfärg: Havsblå
Hårfärg: Jag skulle nog säga mörkblond
Styrka: Ojoj vart ska man börja det finns ju så många styrkor. En glad prick i en värld full av prickar. Alltid på topp och alltid så sjukt RANDOM!! Är sjukt biff eftersom jag går i handboll och äter bara biff såklart :D En härlig god och glad Göteborgare helt enkelt.
Svaghet: Är hyfsat lat men det är ju bara gött. Jag är färgblind och tydligen så har jag precis börjat skela  -. -
Övrigt: Är troligen den största degaren i hela götet :D vette fan om det är en styrka eller svaghet så därför blev det övrigt. Jag är singel så den som söker en go Göteborgare som är biff och älskar att dega så är det bara och ringa vettja ;)
Fem random fakta om mig:
1 Jag öppnar alltid kylen när jag ser den, även fast jag precis har käkat tre rätters typ så går jag och öppnar den. ty tvångstanke.
2 Har aldrig någonsin blivit arg typ asså tiktigt typ lackat sönder utan jag är alltid stenlugn, tappar aldrig humöret. :D
3 Lärde mig ordningen i alfabetet förra veckan. (Y)
4 Är utan tvekan madonnas största fan. men det vet ju alla som känner mig redan.
5 När jag är ensam hemma går jag runt och sjunger och dansar till glee musik :D Så sjukt soft bah!!!
Till och med på lektioner så degar jag!!!:D
Skype: Sven.Johan.Folke
Det var allt från Jihan!!! :DDD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0