Jihan

Haloj !!

Idag har det varit en enorm degar dag :D först gick upp ty 20 min innan skulle åka på match i önnered vi förlorade med typ tre bollar. Gjorde en helt okej match. Men sen kommer hem och bah tar en kall pepsi flaska ur kylen hämtar lite chips och sätter mig ute i solen och grillar korv med min kysin som är typ 5 bast SJUKT DEGIGT!! Och nu är det handboll på tv så sätter mig där lite, fortfarande med chips och pepsi. BB live ikväll det är fint och hunken ska ut för han är så jävla tråkig.
Aa det var allt nu ska jag som sagt kolla lite handboll sen borde jag göra läxor eller plugga till något prov men det kommer inte hända :D och jusste jag ska tänka på ett val om jag vill vara nia eller kant i handboll, fick den frågan av min tränare idag :D han sa att jag har en bra teknik och är väldigt säker i lägena från kanten men sen också att jag var bra som nia och får fart på spelet, Så där har jag en karamell och suga på :D
Tänkte lägga upp några bilder men orkar inte det nu så det får vänta.
Så det var allt från mig :D /// JIHAN !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0