Frida Johannesson

Namn: Frida Johannesson
Ålder: 15 fyller 17 augusti REMEMBER
Ögonfärg: Grön, mossgrön
Hårfärg: Brun, chokladbrun
Hudfärg: Vit, snövit
Styrka: Jävligt bra i köket, bakar allt från kladdkaka till brödpinnar. Envis, har aldrig fel, snygg, sexig & singel. Spelar handboll vilket betyder att jag är bäst på att gå igenom försvaret dvs all djungel...? Jag har varit med i scouterna så jag kan tända eld och vet vad jag ska göra om man kommer vilse.
Svaghet: Oftast jävligt lat, äter mycket, fixar och städar när jag känner för det lite så och så är jag ett litet BUSFRÖ!!!! woho, så busig är jag! Jag gör alltid lite tricks, du vet aldrig när jag lurar bakom väggen och hoppar fram som en mumie, när jag har satt upp en osynlig tråd mellan väggen så du snubblar eller när jag satt tejp på osthyveln hehe. laurigt
Övrigt: Som sagt är jag singel och sökande jag älskar killar som spelar svårfångade, inte såna som hänger efter en utan som säger att man är söt ibland sådär.. hihi Och varje morgon när jag vaknar så stretchar jag alltid i sängen, haha lol. det är faktiskt sant!!
5 sanningar som ingen vet
  • Jag har TYP tvångstankar, jag drar alltid ner mitt nagelband när det känns som mina naglar ska hoppa av mitt finger och jag biter mig i kinden ibland.
  • Jag har komplex över hela min kropp mest lår och mage.
  • När jag tittar på skräckfilmer måste jag skratta åt allt som är roligt för att jag inte ska pissa på mig typ.
  • Jag har tempraments problem typ hahaha, jag blir väldigt arg snabbt om jag nu vill.
  • Ibland när jag joggar ute så låtsas jag som jag tävlar och leder och att det är publik som typ hejar på mig, det går lättare då hahaha! Men för att man ska bli taggad måste man ha hög musik i öronen!
om ni vill till min riktiga blogg trycker ni här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0