Frida

jag tycker paulina utnyttjar denna bloggen lite för mycket och gör reklam för sin blogg?? hmm...

haha idag har jag varit i stan med Louise, Jasmin och Malin. Det var väldigt trevligt, vi tog en fika och gick runt och lite grejer, dagens händelse måste vara den stora demostrationen. Det var nämligen s att Sverige demokraterna stod och prata om sitt parti hit och dit, som ni vet så finns det väldigt många personer i sverige som hatar sverigedemokraterna som stod och demostrera emot sd(sverigedemokraterna) det var faktiskt kul att se, tills det flippa ut och dom började slänga tomater, cola och små bomber så de panga, hah då stack vi snabbt iväg bland folkmassan. Jag fick med mig en snygg armé jacka och en bikinitopp som jag snackade om igår, supernöjd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0